ezymobil32 ezymobil32 .

ezymobil32

معرفی انواع قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه

بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه
انزال زودرس یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در آقایان است. در رابطه با زودانزالی آمارهای متفاوتی وجود دارد اما اغلب پژوهشگران می‌گویند که از ۳ مرد حداقل یکی از آنها در طول زندگی خود این مشکل را تجربه کرده است. یکی از راه‌های درمان زودانزالی روی آوردن به قرص‌های تاخیری است. در این مقاله از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز پس از بررسی مشکل زودانزالی، بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می خوانیم
زود انزالی چیست؟
دلایل انزال زودرس و درمان آن
بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه
سخن پایانی
زود انزالی چیست؟
هنگامی که فرد در حین رابطه جنسی زودتر از زمانی که خودش یا شریک جنسی‌اش مایل است ارضا شود، زود انزالی اتفاق می‌افتد. اگر زودانزالی به ندرت اتفاق بیفتد، جای نگرانی نیست اما اگر همیشه یا در اغلب اوقات یک دقیقه پس از دخول ارضا می‌شوید و قادر نیستید انزال را به تاخیر بیندازید و خودتان نیز احساس ناتوانی جنسی می‌کنید، حتما باید به فکر مداوا باشید زیرا در این صورت به بیماری انزال زودرس مبتلا هستید. انزال زودرس بر ۲ نوع است:

زود انزالی همیشگی: چنانچه از شروع اولین رابطه جنسی خود همیشه دچار انزال زودرس بوده‌اید، شما به انزال زودرس همیشگی مبتلا هستید.
زود انزالی اکتسابی: اگر فقط در برخی مواقع قادر به کنترل انزال خود و به تاخیر انداختن آن نیستید، زود انزالی شما از نوع اکتسابی به شمار می‌آید.
زود انزالی

تعداد مردانی که به زودانزالی اکتسابی مبتلا هستند، بسیار بیشتر از افرادی است که به طور همیشگی از این مسئله رنج می‌برند. آیا تاکنون برای حل مشکل زود انزالی خرید اسپری تاخیری را امتحان کرده‌اید؟

دلایل انزال زودرس و درمان آن
متاسفانه باید بگوییم که دلیل زود انزالی هنوز به طور کامل مشخص نیست اما به گفته محققان انزال زودرس در آقایان می‌تواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

دلایل روحی روانی: افسردگی، اضطراب، تجربه داشتن رابطه جنسی در سنین پایین، تجربه تجاوز و عدم رضایت از وضعیت بدن در دسته دلایل روحی روانی زود انزالی قرار می‌گیرند.
دلایل بیولوژیکی: عدم تعادل هورمون‌ها در سطح بدن، التهاب یا عفونت پروستات و مجرای ادرار، عوامل ژنتیکی و بیماری‌ها تیروئید از جمله عوامل بیولوژیکی زود انزالی محسوب می‌شوند.
به منظور درمان زود انزالی عموما از دارو، مشاوره و تکنیک‌های جنسی بهره می‌گیرند البته ترکیب این سه راه حل در کنار یکدیگر می‌تواند بسیار موثرتر واقع شود.

توصیه می‌شود که اگر به زودانزالی مبتلا هستید حتما بدون هیچ‌گونه شرم و خجالتی این مشکل را با پزشک متخصص در میان بگذارید. پزشک در بسیاری موارد از درمان دارویی نیز استفاده می‌کند. ما نیز در اینجا بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی می‌کنیم. در حقیقت باید گفت که نمی‌توان تنها یک محصول را به عنوان بهترین انتخاب کرده و معرفی نمود زیرا بسیاری از این داروها از کیفیت و تاثیر مطلوبی برخوردار هستند؛ به همین دلیل ما لیستی از بهترین‌ داروها را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه
در این قسمت ابتدا بهترین قرص‌های تاخیری موجود در داروخانه و بعد بهترین اسپری‌های تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی می‌کنیم. قرص‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، اکثرا گیاهی هستند و عارضه جانبی خاصی ندارند:

کپسول گیاهی دایان مکث پلاس
اگر به دنبال یک قرص گیاهی با کمترین عوارض هستید، کپسول گیاهی دایان مکث پلاس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌تواند باشد. این محصول با تاثیر بر گیرنده‌های عصبی و حسی اندام تناسلی موجب رفع مشکل انزال زودرس در آقایان می‌شود. تمبر هندی مهم‌ترین ترکیب موجود در این کپسول است. علاوه بر تمر هندی در این کپسول ساپونین هم وجود دارد.

دایان مکث پلاس

خرید کپسول دایان مکث پلاس دایان فارما

کپسول زینگا لایف
به منظور معرفی بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه به زینگا لایف نیز می‌توان اشاره کرد. این کپسول به تقویت نیروی جنسی در آقایان کمک کرده و ناتوانی‌های جنسی همچون اختلال در نعوظ و زود انزالی را بهبود می‌بخشد. عصاره گیاهانی همچون جینکو، جینسینگ و خارخاسک در این محصول وجود دارد.

زینگا لایف

قرص گیاهی تاخیری آفرودیت
اگر از جمله افرادی هستید که قرص‌های گیاهی را ترجیح می‌دهند، قرص آفرودیت پیشنهادی مناسب برای شما است. گیاهانی همچون زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک از جمله ترکیبات این محصول هستند. آقایان به منظور تقویت نیروی جنسی و درمان زود انزالی می‌توانند از آن استفاده کنند. این قرص در بانوان نیز سبب افزایش میل جنسی می‌شود.

آفرودیت انواع قرص تاخیری موجود در داروخانه

آفرودیت

کپسول تاخیری دیلی کیم ممسک کیمیاگر
اگر دوست دارید از محصولات گیاهی استفاده کنید، کپسولدیلی کیم کیمیاگر نیز یک قرص تاخیری موجود در داروخانه است که به درمان مشکل زودانزالی در آقایان کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در این کپسول نیز تمر هندی است. اختلال در نعوظ را نیز با استفاده از این کپسول می‌توان بهبود بخشید. این محصول حدود ۲ ساعت پیش از رابطه جنسی باید مورد مصرف قرار بگیرد. کپسول کیمیاگر بسیار کم‌عارضه است.

دیلی کیم- قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه

کپسول دیلی کیم

کپسول سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما
یکی دیگر از بهترین قرص‌های تاخیری موجود در داروخانه که از نوع گیاهی بوده و بدون نیاز به نسخه پزشک می‌توانید آن را تهیه کنید، کپسول سینورکس است. جنسینگ، جینکوبیلوبا و یوهمبین موثرترین ترکیبات این محصول را تشکیل می‌دهند. مصرف این کپسول سبب افزایش انرژی، کاهش خستگی، رفع اختلال نعوظ، افزایش قوای جنسی و بهبود زود انزالی می‌شود. روزانه ۲ عدد از این کپسول همراه با غذا باید میل شود تا اثرات مصرف را پس از مدتی ببینید.

سینورکس

در ادامه این مقاله با موضوع بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه به معرفی اسپری‌های تاخیری می‌پردازیم:

اسپری دلتا زکس
۱۰ درصد لیدوکائین در اسپری دلتا زکس وجود دارد که در به تاخیر انداختن انزال بسیار موثر است. اسپری‌های این برند رایحه‌های متفاوتی داشته و به تحریک میل جنسی کمک می‌کند. علاوه بر تاخیر در انزال با استفاده از این اسپری‌ها می‌توانید شاهد بهبود نعوظ نیز باشید. جالب اینکه همزمان با کاندوم هم می‌توانید این اسپری‌های تاخیری را مورد مصرف قرار دهید.

اسپری تاخیری دلتا زکس- بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه

خرید اسپری دلتا زکس

اسپری تاخیری VIP ایموشن
اسپری تاخیری VIP ایموشن حاوی ویتامین E بوده و به رفع مشکل زود انزالی کمک می‌کند. داشتن گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو، گواهینامه بین المللی UKAS و نشان CE از اتحادیه اروپا نشان از کیفیت مرغوب این محصول دارد. ۵ دقیقه قبل از مقاربت جنسی از این اسپری استفاده کنید تا به شکل موثر اثر خود را بر جای بگذارد. لیدوکائین ترکیب اصلی موجود در این اسپری است که باعث به تاخیر افتادن انزال در آقایان می‌شود.

اسپری تاخیری ایموشن وی آی پی- معرفی قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه

اسپری ایموشن وی آی پی

اسپری تاخیری سیمپلکس
برای مشکل زود انزالی و اختلال در نعوظ می‌توانید از اسپری تاخیری سیمپلکس استفاده کنید. ترکیبات موجود در این اسپری به افزایش جریان خون در آلت تناسلی کمک کرده و در رفع اختلال نعوظ موثر است. حتی این اسپری را همراه با کاندوم نیز می‌توانید استفاده نمایید. استفاده از این محصول باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی می‌شود. از همه مهم‌تر اینکه این اسپری هیچ نوع عارضه جانبی خاصی نداشته و ویتامین E هم از ترکیبات آن است.

خرید اسپری تاخیری سیمپلکس

اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس
اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس جریان خون را در آلت تناسلی افزایش داده و به نعوظ طولانی مدت کمک می‌کند. حتی همراه با کاندوم نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این محصول استفاده آسانی داشته و فورا تاثیر خود را بر جای می‌گذارد. علاوه بر اینها با استفاده از این اسپری شاهد به تاخیر افتادن انزال خواهید بود. این اسپری دارای پروانه وزارت بهداشت، گواهینامه CE و دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو است.

اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس

خرید اسپری دابل دیلی کدکس- بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه

پیشنهاد می‌دهیم این مقاله را هم مطالعه فرمایید: بهترین مارک ژل تاخیری کدام است ؟
سخن پایانی
زمانی گفته می‌شد که دلیل زود انزالی در آقایان فقط به مشکلات جسمی و بیولوژیکی برمی‌گردد. اما اکنون ثابت شده که مشکلات روحی و روانی نیز در انزال زودرس نقش دارند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. یکی از راه‌های درمان زودانزالی استفاده از برخی داروها است. ما نیز در این مقاله سعی کردیم انواع مختلفی از بهترین قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی کنیم. توصیه می‌شود که در صورت ابتلا به زود انزالی حتما با مشورت پزشک اقدام به مصرف این نوع از داروها نمایید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۵:۳۸ توسط:ezymobil32 موضوع: نظرات (0)